Julia Banaś dla Solar

< wróć do bloga

blog_1_2

Julia Banaś dla Solar

Twarzą kampanii Solar F/W 2017/18 została Julia Banaś. Supermodelka, obecnie jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich modelek, zaprezentowała najnowsza kolekcję marki w przestrzeni gdańskiego Teatru Szekspirowskiego.

Pokazy dla Gucci, Moschino i Miu Miu, kampania dla Marca Jacobsa, Emporio Armanii, Rochas Watches. Okładka „Vogue’a” i zaproszenie od Karla Lagerfelda do udziału w pokazie Fendi Couture S/S 2017. Ta już imponująca lista, a to dopiero początek kariery Julii Banaś. W tym sezonie jedna z najpopularniejszych polskich modelek wystąpiła w kampanii wizerunkowej Solar. Efektem jej współpracy z fotografem Bartkiem Wieczorkiem jest seria fotografii zrealizowanych we wnętrzu gdańskiego Teatru Szekspirowskiego.

Wybór scenerii jest kontynuacją prezentowania prostej, geometrycznej i czystej formy, ale już z podkreślającymi jesienny charakter elementami wnętrza, takimi jak drewno, surowe białe ściany i kamienne balustrady. Motyw architektury nawiązuje do formy ubrań z najnowszej kolekcji Solar – cięcia i staranne wykończenia korespondują z zachwycającym wnętrzem teatru. Mamy tu matematyczny ład i staranną kompozycję, ale z artystycznym detalem nadającym charakteru.

Mocnym punktem kampanii jest uroda Julii Banaś – wyrazista barwa jej włosów i charakterystyczna twarz, a przy tym posągowe i kobiece piękno, którym emanuje modelka. To w połączeniu z architekturą teatru i ponadczasowymi krojami ubrań daje efekt szlachetnej całości. W jesienno-zimowym sezonie zdecydowaliśmy się na wyjście ze studia i pokazanie kolekcji w innych okolicznościach, zdecydowaliśmy się na oryginalną przestrzeń Teatru Szekspirowskiego.

Charakterystyczną cechą sesji są urozmaicone kadry – bliższe i dalsze, przeplatane detalami i portretami Julii. W rezultacie stworzyliśmy bardzo wizerunkową kampanię, która pokazuje naszą kolekcję w inny, zaskakujący sposób – opowiada Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A. Intrygujący klimat sesji wizerunkowej to zasługa Bartka Wieczorka: Mamy tu do czynienia z nieco tajemniczą atmosferą – przeglądając kolejne zdjęcia z sesji, odnosimy wrażenie spaceru z modelką po teatrze, a nawet intymnej sytuacji delikatnego śledzenia jej, podglądania. Julia doskonale wcieliła się w swoją rolę i naturalnie odnalazła się w scenerii teatru – opisuje fotograf.

Sesja wizerunkowa promująca najnowszą kolekcję to druga z rzędu kampania zrealizowana z Solar. Nad stylizacjami w jesienno-zimowej kampanii czuwała Agnieszka Ścibior, o makijaż zadbała Marianna Yurkiewicz, a uczesanie modelki jest dziełem Michała Bieleckiego. Podczas sesji w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku powstał także film wizerunkowy wyreżyserowany przez Mateusza Dziekańskiego z grupy LADS. Charakterystyczne cięcia i eksponowanie detalu – zarówno twarzy modelki, jak też ubrania – tworzy enigmatyczny klimat filmu.

Fotografiom z kampanii towarzyszy sesja edytorialowa Bartka Wieczorka z udziałem Marii Zakrzewskiej. Modelka ma na koncie pokazy dla Céline, Valentino i Sonii Rykiel oraz otwarcie pokazu Gucci w Mediolanie. Scenerię tej sesji tworzyły elementy przyrody – surowe gałęzie, drewno i marmur w jasnej przestrzeni studyjnej. Nad całością działań czuwała agencja kreatywna Futu. Efekty prac: fotografie z kampanii F/W 2017/18, sesję edytorialową i zdjęcia akcesoriów będzie można zobaczyć w dziewiątym numerze Magazynu Solar, dostępnym jesienią w salonach marki.

< wróć do bloga

Slava Yurthev Copyright