
KAMPANIA SOLAR F/W 2016/17
Najnowsza kampania Solar przenosi nas w stylową podróż szlakiem historii sztuki i mody. Nasza kolekcja została ukazana w klasycznych kontekstach, a w wielbicielkę elegancji z nutą retro wcieliła się Sasha Antonowskaia.
Modelka stanęła przed obiektywem Adama Plucińskiego. Sesja wizerunkowa promująca najnowszą kolekcję Solar to trzecia odsłona współpracy marki z tym fotografem. Z Adamem pracujemy od kilku sezonów i świetnie się rozumiemy – w jego zdjęciach zawiera się wszystko, co chcemy przekazać naszym klientkom: kobiece piękno, ubrania, które łączą w sobie wygodę i elegancję oraz detale i faktury nadające kolekcji niepowtarzalny charakter. Myślę, że najnowsza kampania jest najlepszym potwierdzeniem efektywności naszej współpracy – zaznacza Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.
Sasha Antonowskaia – bohaterka kampanii F/W 2016/17 – mimo stosunkowo krótkiej kariery ma na swoim koncie imponujące osiągnięcia. Modelka otworzyła pokaz Lanvin F/W 2015/16 podczas Paryskiego Tygodnia Mody, pojawiła się także na wybiegach takich marek, jak Christian Dior, Carven, Dries Van Noten, Hermès, Acne, Elie Saab, Givenchy i Christopher Kane. Podopieczna agencji Model Plus zachwyca klasyczną urodą, którą fotograf podkreślił na zdjęciach w kampanii Solar. W tym sezonie pojawiła się kontynuacja portretów i odważnych zestawień. Dominujące na nich klasyczne stylizacje nabierają dynamizmu dzięki emocjom ukazanym na twarzy modelki. Solar ponownie zdecydował się na połączenia czarno-białej fotografii z kolorową.
Zdjęcia uwydatniają niuanse – operowanie światłem podkreśla teksturę tkanin i wykończenia: frędzle, obszycia czy plisy modeli z najnowszej kolekcji. Ta wizualna gra z fakturami nawiązuje do formy mebli, które pełnią funkcję dyskretnej scenografii. Wśród nich znalazła się perełka Bauhasu, słynne biurko Thonet S 285. Bohaterka sesji kampanijnej jest zatem silną i świadomą kobietą. Świadomą siebie, świata i designu.
Tło dla eleganckich ubrań tworzą płaszczyzny w głębokich barwach – ciemnego wina i zieleni. Szlachetne kolory budują atmosferę intymności i tajemniczości, a przestrzeń kojarzy się z fragmentem komfortowego pokoju bohaterki. Trend sezonu – głęboka zieleń – jest motywem przewodnim jesienno-zimowej kampanii. Nasycony zielony kolor pojawia się jako akcent w layoutach reklamowych i najnowszym wydaniu Magazynu Solar.
Nad wszystkimi stylizacjami czuwała Zuzanna Kuczyńska, o makijaż modelek zadbał Wilson, a dopracowane uczesanie modelek to efekt pracy stylisty fryzur Michała Bieleckiego. Za całość działań odpowiada agencja kreatywna Futu. Efekty prac: klasyczną kampanię F/W 2016/17, sesję akcesoriów oraz zaskakujący edytorial będzie można zobaczyć w siódmym wydaniu Magazynu Solar, dostępnym od końca sierpnia w salonach marki.