Dostawy
DOSTAWY

W dniach 7 - 9 lipca br. darmowa dostawa dla zamówień doręczanych kurierem od kwoty 99 pln, na wszystkie kolekcje*

*dotyczy zamówień opłaconych z góry, przelewem tradycyjnym lub szybkim przelewem internetowym, za pośrednictwem Dotpay. Zamówienia za pobraniem są wyłączone z promocji. Promocja dotyczy zamówień wysyłanych na terenie Polski.


 Koszt wysyłki

  1. Dostawa zamówionego towaru w zależności od wyboru Klienta może nastąpić za pośrednictwem:
    • Przesyłki kurierskiej – 12 złotych
    • Przesyłki kurierskiej za pobraniem – 20 złotych
    • Odbioru osobistego w salonie Solar – 0 złotych (usługa dostępna na terenie Warszawy, Poznania, Szczecina, Krakowa, Gdańska i Gdyni, Katowic, Sosnowca, Zabrza, Bytomia, Rybnika i Gliwic)
  2. Koszt wysyłki dla każdej z w/w opcji jest stały bez względu na wymiary i wagę paczki.
  3. Koszt przesyłki pokrywa kupujący.
  4. Wysyłka towaru, w przypadku przesyłek kurierskich, realizowana jest za pośrednictwem firmy spedycyjnej DHL Polska.

 

Realizacja zamówienia i dostawa dla przesyłek z odbiorem osobistym w salonie Solar

Wysyłka towaru zostanie zrealizowana w czasie do 4 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty Klienta. Informacja o nadaniu paczki zostanie do Klienta wysłana drogą e-mailową.

  1. Łączny czas realizacji zamówienia uwzględniający wysyłkę i dostawę do sklepu wynosi od 3 do 5 dni roboczych. W momencie dostarczenia przesyłki do wybranego sklepu Klient otrzyma wiadomość e-mailową z informacją o możliwości dokonania odbioru paczki.
  2. Przesyłka oczekuje na odbiór w sklepie przez 7 dni. Przy odbiorze prosimy o posiadanie potwierdzenia zamówienia lub numeru zamówienia.

Realizacja zamówienia i dostawa dla przesyłek kurierskich

Wysyłka towaru zostanie zrealizowana w czasie do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty Klienta, a w przypadku wyboru opcji dostawy za pobraniem, od momentu złożenia zamówienia.

  1. Łączny czas realizacji zamówienia uwzględniający wysyłkę i dostawę do klienta wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Status realizacji dostawy Klient może śledzić za pośrednictwem e-maila wysyłanego na adres Klienta w momencie przekazania przesyłki do rąk kuriera.
  2. Dzień przed doręczeniem klient otrzyma sms z informacją o planowanym doręczeniu oraz możliwością przekierowania paczki do DHL Parcel Shop w celu samodzielnego odbioru przez klienta. Lista wszystkich dostępnych punktów DHL Parcel Shop dostepne jest na stronie https://parcelshop.dhl.pl/mapa .
  3. Szczegółowe warunki dostawy znajdują się na stronach www.dhl.com.pl .

Ubezpieczenie paczek

  1. Zgodnie z umową firma DHL Polska Sp. z o.o. ponosi pełną odpowiedzialność za każdą paczkę oznaczoną listem przewozowym do wartości 500 złotych. W przypadku zamówienia Towaru o wartości powyżej tej kwoty, koszt ubezpieczenia dodatkowego w firmie HDI Asekuracja T.U. SA zostanie poniesiony przez Solar Company S.A.
  2. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się z naszą Infolinią.