Dostawy
DOSTAWY

W dniach 28.04 - 3.05 dla zamówień o wartości od 99 zł przesyłka gratis.  Dotyczy zamóweń przy wyborze płatności on-line (Dotpay) oraz przelewem. Zamówienia składane za pobraniem są wyłączone z oferty. Dotyczy zamówień z adresem dostawy na terenie Polski.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Koszt wysyłki

  1. Dostawa zamówionego towaru w zależności od wyboru Klienta może nastąpić za pośrednictwem:
  • Przesyłki kurierskiej – 12 złotych
  • Przesyłki kurierskiej za pobraniem – 20 złotych
  1. Koszt wysyłki dla każdej z w/w opcji jest stały bez względu na wymiary i wagę paczki.
  2. Koszt przesyłki pokrywa kupujący.
  3. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy spedycyjnej DHL Polska.

 

Realizacja zamówienia

Wysyłka towaru zostanie zrealizowana w czasie do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty Klienta, a w przypadku wyboru opcji dostawy za pobraniem, od momentu złożenia zamówienia.

Dostawa

  1. Łączny czas realizacji zamówienia uwzględniający wysyłkę i dostawę do klienta wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Status realizacji dostawy Klient może śledzić za pośrednictwem e-maila wysyłanego na adres Klienta w momencie przekazania przesyłki do rąk kuriera.
  2. Dzień przed doręczeniem klient otrzyma sms z informacją o planowanym doręczeniu oraz możliwością przekierowania paczki do DHL Parcel Shop w celu samodzielnego odbioru przez klienta. Lista wszystkich dostępnych punktów DHL Parcel Shop dostepne jest na stronie https://parcelshop.dhl.pl/mapa .
  3. Szczegółowe warunki dostawy znajdują się na stronach www.dhl.com.pl .

Ubezpieczenie paczek

  1. Zgodnie z umową firma DHL Polska Sp. z o.o. ponosi pełną odpowiedzialność za każdą paczkę oznaczoną listem przewozowym do wartości 500 złotych. W przypadku zamówienia Towaru o wartości powyżej tej kwoty, koszt ubezpieczenia dodatkowego w firmie HDI Asekuracja T.U. SA zostanie poniesiony przez Solar Company S.A.
  2. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się z naszą Infolinią.