FAQ
FAQ

1. Czy muszę zarejestrować się aby złożyć zamówienie?

Rozwiń
Nie, zakupu można dokonać bez rejestracji. W tym celu, po dodaniu produktów do koszyka prosimy wybrać opcję Kupuję jako gość.

2.Co zrobić w sytuacji gdy nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem zakupu?

Rozwiń
Wszystkie informacje dotyczące zamówienia wraz z danymi rachunku bankowego na jaki należy dokonać płatności znajdują się w zakładce historia zamówień, dostępnej po zalogowaniu.

3.Mam już konto w E-sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?

Rozwiń
W przypadku problemów z logowaniem należy ponownie wpisać poprawny login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli kolejne próby logowania okażą się nieskuteczne należy kliknąć w link „Nie pamietam hasła” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. W razie dalszych trudności z logowaniem prosimy o kontakt z Infolinią Sklepu Internetowego.

4. Czy może zdarzyć się, że moje konto zostanie zablokowane?

Rozwiń
W przypadku złamania Regulaminu Administratorowi Sklepu przysługuje prawo blokady konta Klienta. W celu złożenia wyjaśnień uprzejmie prosimy o kontakt z Infolinią Sklepu Internetowego.

5. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Rozwiń
Należy skorzystać z wyszukiwarki sklepowej w prawym, górnym rogu sklepu oraz wpisać nazwę poszukiwanej rzeczy bądź przeglądając główne menu dokonać wyboru interesujących nas kategorii.

6. W jaki sposób mogę uiścić należność za zamówiony towar?

Rozwiń
Należność za zamówiony towar oraz koszty przesyłki można uiścić za pomocą: przelewu bankowego, szybkiego przelewu internetowego (tzw. e-przelewu) bądź w formie gotówki do rąk kuriera (w przypadku przesyłek za pobraniem).

7. Jak sprawdzić aktualny status realizacji mojego zamówienia?

Rozwiń
W celu sprawdzenia statusu realizacji zamówienia, po zalogowaniu się do Sklepu należy wybrać zakładkę „Historia Zamówień.” Informacje o statusie zamówienia zostaną również przesłane na adres mailowy podany przy rejestracji.

8. Jak dokonać zwrotu towaru?

Rozwiń
Aby dokonać zwrotu towaru (zwanego też odstąpieniem od umowy) należy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, wraz z wypełnionym formularzem wymiany/odstąpienia od umowy (który dołączony został do zamówienia) odesłać zwracany towar na adres: Solar Company S.A., ul. Torowa 11 61-315 Poznań, z dopiskiem "Zwrot e-sklep". W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki od Państwa zwrócimy należność. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, z wyjątkiem płatności realizowanych zwykłym przelewem lub za pobraniem gdzie zwrot nastąpi na numer rachunku bankowego wskazany w formularzu odstąpienia od umowy. Prosimy o zwrot towarów nieuszkodzonych, bez śladów użytkowania.

9. Jakie dokumenty będzie zawierać przesyłka?

Rozwiń
Do przesyłki dołączone zostanie potwierdzenie zamówienia i faktura VAT (na życzenie Klienta / w tym celu należy zaznaczyć chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia) oraz formularz wymiany/zwrotu.

10. Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

Rozwiń
Do przesyłki dołączone zostanie potwierdzenie zamówienia i faktura VAT (na życzenie Klienta / w tym celu należy zaznaczyć chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia) oraz formularz wymiany/zwrotu.

11. Jaki jest sposób i koszt dostawy?

Rozwiń
Koszt dostawy towaru przy wyborze opcji przedpłata wynosi 12 złotych, natomiast przy wyborze opcji za pobraniem (płatne do rąk kuriera przy dostawie) koszt dostawy wynosi 20 złotych. Opłata za przesyłkę, w zależności od wybranej opcji jest stała bez względu na ilość zamówionych sztuk oraz wymiary paczki. Istnieje również możliwość wysłania towaru za granicę, a koszty takiej przesyłki ustalane są indywidualnie (w tym celu prosimy o kontakt z Infolinią Sklepu Internetowego).

12. Jak szybko jest realizowana wysyłka towaru?

Rozwiń
W przypadku płatności klasycznym przelewem lub szybkim przelewem internetowym, wysyłka towaru zostanie zrealizowana w ciągu do 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty Klienta, a łączny czas dostawy do klienta wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Towar wysyłamy wyłącznie w dni robocze.

13. Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Rozwiń
Tak, w przypadku tego rodzaju wysyłki prosimy o indywidualny kontakt z Infolinią Sklepu Internetowego.

14. Co zrobić w sytuacji, gdy Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu?

Rozwiń
W takiej sytuacji kurier podejmie kolejną próbę doręczenia w kolejnym dniu roboczym. Jeśli wówczas również nie będzie mozliwości odbioru przesyłki pod wsazanym do doręczenia adresem istnieje możliwość przekierowania przesyłki do sąsiada lub do wybranego punktu DHL Parcel Station, w którym to odbiór będzie możliwy osobiście przez kolejne 7 dni. Więcej informacji na temat przeadresowywania przesyłek w punkcie "Jak zmienić adres doręczenia przesyłki?"

15. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

Rozwiń
Jeżeli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości Klienta, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, bądź zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem Klient zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kuriera oraz poinformować o tym fakcie Infolinię Sklepu Internetowego. Dołożymy wszelkich starań, aby wysłanie nowego towaru, bądź zwrot wpłaconej należności odbyły się jak najszybciej.

16. Co mam zrobić jeśli kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę, ale nie został sporządzony protokół szkody?

Rozwiń
Reklamacja towaru uszkodzonego podczas transportu wiąże się z pewnymi utrudnieniami, jednakże istnieje możliwość jej realizacji. Jeżeli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszej weryfikacji i oceny czy produkt został uszkodzony, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską DHL Polska Sp. z o.o. poprzez stronę www.dhl.com.pl oraz zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. W obecności Kuriera należy dokładnie wypełnić dokument oraz sprawdzić, czy jest on zgodny ze stanem faktycznym. Uprzejmie prosimy o przekazanie paczki w stanie nienaruszonym (w którym został odebrany od kuriera za pierwszym razem). Wypełniony i podpisany protokół należy odesłać na adres firmowy Sklepu Internetowego razem z reklamowanym towarem.

17. Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar?

Rozwiń
W tym celu należy na karcie produktu kliknąć w link "Sprawdź wymiary produktu". W tabeli zawarte zostały wybrane wymiary odzieży dla każdego z rozmiarów.