FAQ

1. Czy muszę zarejestrować się aby złożyć zamówienie?

Rozwiń
Nie, zakupu można dokonać bez rejestracji. W tym celu, po dodaniu produktów do koszyka prosimy wybrać opcję Kupuję jako gość.

2.Co zrobić w sytuacji gdy nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem zakupu?

Rozwiń
Na początek prosimy o sprawdzenie wszytskich podfolderów poczty: powiadomienia, oferty, spam itp. Wszystkie informacje dotyczące zamówienia wraz z danymi do przelewu znajdują się w zakładce historia zamówień, dostępnej po zalogowaniu. W przypadku skorzystania z opcji "Kupuję jako gość" prosimy o kontakt z Infolinią e-sklepu.

3.Mam już konto w E-sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?

Rozwiń
W przypadku problemów z logowaniem należy ponownie wpisać poprawny login (adres e-mail) i hasło do konta sklepu. Jeśli kolejne próby logowania okażą się nieskuteczne należy kliknąć w link „Nie pamietam hasła” dostępny na stronie logowania. Wyślemy wiadomość z linkiem do strony, gdzie należy ustawić nowe hasło. W razie dalszych trudności z logowaniem prosimy o kontakt z Infolinią e-sklepu.

4. Czy może zdarzyć się, że moje konto zostanie zablokowane?

Rozwiń
W przypadku złamania Regulaminu Administratorowi Sklepu przysługuje prawo blokady konta Klienta. W celu złożenia wyjaśnień uprzejmie prosimy o kontakt z Infolinią e-sklepu.

5. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Rozwiń
Skorzystaj z wyszukiwarki w prawym, górnym rogu strony (po kliknięciu w ikonę lupy prosimy wpisać nazwę lub symbol rozpoczynający się od znaków: ZA rzeczy) lub przejrzyj kategorie dostępne w głównym menu sklepu.

6. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówiony towar?

Rozwiń
Zapłaty można dokonać: przelewem bankowym, przelewem internetowym lub kartą kredytową (w ramach płatności Dotpay), płatnością odroczoną (PayPo), gotówką do rąk kuriera (wysyłka za pobraniem) lub w sklepie stacjonarnym (przy uzyciu wszytskich, dostępnych w sklepie metod płatnosci). Dowiedz się więcej>

7. Jak sprawdzić aktualny status realizacji mojego zamówienia?

Rozwiń
Status zamówienia dostępny jest po zalogowaniu w zakładce „Historia Zamówień.” Informacje o statusie zamówienia zostaną również przesłane na adres mailowy podany przy rejestracji. W przypadku dokonywania zakupów jako gość powiadomienia o statusie zamówienia wysyłane są drogą e-mailową.

8. Jak dokonać zwrotu towaru?

Rozwiń
Aby dokonać zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) należy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki odesłać zwracany towar na adres: Solar Company S.A., ul. Torowa 11 61-315 Poznań, z dopiskiem "Zwrot e-sklep", lub odnieść do wybranego sklepu stacjonarnego z bieżącą kolekcją. Zwrotu można też dokonać bezłatnie za pośrednictwem paczkomatów Inpost (https://www.solar.com.pl/strefa-klienta/zwrot-i-wymiana/e-sklep). Prosimy o dołączenie do przesyłki wypełnionego dokumentu potwierdzenia zamówienia, który dołączony był do paczki (odesłanie dokumentu przyspieszy rozliczenie i zwrot należności). W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki od Państwa zwrócimy należność. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, z wyjątkiem płatności realizowanych za pobraniem gdzie zwrot nastąpi na numer rachunku bankowego wskazany w formularzu odstąpienia od umowy. Prosimy o zwrot towarów nieuszkodzonych, bez śladów użytkowania. Dowiedz się więcej>

9. Jakie dokumenty będzie zawierać przesyłka?

Rozwiń
Do przesyłki dołączone zostanie potwierdzenie zamówienia i faktura VAT (na życzenie Klienta / w tym celu należy zaznaczyć chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia) oraz formularz zwrotu.

10. Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

Rozwiń
Tak, pod warunkiem zaznaczenia tej opcji w trakcie składania zamówienia.

11. Jaki jest sposób i koszt dostawy?

Rozwiń
Koszt dostawy zamówienia opłaconego wynosi 12 złotych. Koszt dostawy zamówienia za pobraniem wynosi 20 zł. Dla zamówień z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym koszt dostawy wynosi 0 złotych. Opłata za przesyłkę, w zależności od wybranej opcji jest stała, bez względu na ilość zamówionych sztuk oraz wymiary paczki. Istnieje również możliwość wysłania towaru za granicę, koszty takiej przesyłki ustalane są indywidualnie (w tym celu prosimy o kontakt z Infolinią e-sklepu). Dowiedz się więcej>

12. Jak szybko jest realizowana wysyłka towaru?

Rozwiń
W przypadku zamówień opłaconych, towar wysyłamy w ciągu do 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty Klienta, a łączny czas dostawy do Klienta wynosi od 1 do 3 dni roboczych. W przypadku zamówień za pobraniem, towar wysyłamy w ciągu do 2 dni roboczych, a łączny czas dostawy do Klienta wynosi od 1 do 3 dni roboczych. W przypadku zamówień z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym łączny czas dostawy do wybranego sklepu wynosi od 2 do 5 dni roboczych.

13. Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Rozwiń
Tak, w przypadku tego rodzaju wysyłki prosimy o indywidualny kontakt z Infolinią e-sklepu.

14. Co zrobić w sytuacji, gdy Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu?

Rozwiń
W takiej sytuacji kurier podejmie kolejną próbę doręczenia w kolejnym dniu roboczym. Jeśli wówczas również nie będzie mozliwości odbioru przesyłki pod wsazanym do doręczenia adresem istnieje możliwość obebrania przesyłki w punkcie przewoźnika, w którym to odbiór będzie możliwy osobiście przez kolejne 7 dni. Więcej informacji na temat przeadresowywania przesyłek w punkcie "Jak zmienić adres doręczenia przesyłki?"

15. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

Rozwiń
Jeżeli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości Klienta, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, bądź zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem Klient zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kuriera oraz poinformować o tym fakcie Infolinię e-sklepu. Dołożymy wszelkich starań, aby wysłanie nowego towaru, bądź zwrot wpłaconej należności odbyły się jak najszybciej.

16. Co mam zrobić jeśli kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę, ale nie został sporządzony protokół szkody?

Rozwiń
Reklamacja towaru uszkodzonego podczas transportu wiąże się z pewnymi utrudnieniami, jednakże istnieje możliwość jej realizacji. Jeżeli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszej weryfikacji i oceny czy produkt został uszkodzony, należy jak najszybciej skontaktować się z Infolinią e-sklepu. 

17. Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar?

Rozwiń
W tym celu należy na karcie produktu kliknąć w link "Sprawdź wymiary produktu". W tabeli zawarte zostały wybrane wymiary odzieży dla każdego z rozmiarów. Poniżej tabeli z rzeczywistymi wymiarami danej rzeczy dostępna jest zakładka "Jak mierzyć", gdzie opisany został sposób w jaki zwymiarowane zostały poszczególne modele odzieży.

18. Jak złożyć reklamacje?

Rozwiń
Reklamacje należy składać listownie na adres: Solar Company Spółka Akcyjna, ul. Torowa 11, 61- 315 Poznań lub osobiście w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Lista sklepów >  Do zgłoszenia reklamacynego składanego listownie prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacji dostępny tutaj. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciagu 14 dni od momentu jej otrzymania. Dowiedz się więcej >
Slava Yurthev Copyright