Zwroty

Jeśli dokonany zakup nie spełnia oczekiwań naszych Klientek/Klientów, oferujemy możliwość zwrotu w terminie 14 dni od odbioru zamówienia.
Poniżej szczegółowo opisujemy warunki i dostępne opcje zwrotu produktów kupionych on-line lub stacjonarnie.

BEZPŁATNY ZWROT PRODUKTÓW ZAKUPIONYCH ON-LINE

 Możesz wybrać darmowy zwrot przez paczkomat po wypełnieniu wniosku o zwrot on-line lub w sklepie Solar z bieżącą kolekcją. Wskaż niżej "Kupuję jako gościni/gość" lub "Kupuję jako zalogowana/ny" i sprawdź jakie są dostępne opcje dla danej kolekcji (kolekcja bieżąca lub kolekcja outlet) i jak  dokonać zwrotu.


BEZPŁATNY ZWROT PRODUKTÓW ZAKUPIONYCH ON-LINE

Możesz wybrać darmowy zwrot w sklepie Solar z bieżącą kolekcją lub przez paczkomat po wypełnieniu wniosku o zwrot on-line. Wskaż niżej "Kupuję jako gościni/gość" lub "Kupuję jako zalogowana/ny" i sprawdź jak  dokonać zwrotu.



DARMOWE ZWROTY PRZEZ PACZKOMAT DLA ZAMÓWIEŃ Z KOLEKCJI BIEŻĄCEJ I OUTLETOWEJ

ZWROT PRZEZ PACZKOMAT DLA KUPUJĄCYCH JAKO GOŚCINI/GOŚĆ

KROK 2.

Wprowadź numer zamówienia oraz adres e-mail, z którego złożone zostało zamówienie, a następnie kliknij w przycisk "DOKONAJ ZWROTU".

KROK 3.

Wypełnij formularz, zaznaczając wszystkie zwracane produkty.

KROK 4.

Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zwrotu oraz kodem nadania do paczkomatu.

KROK 5.

Usuń stare etykiety i nanieś kod zwrotu na przesyłkę. Nadaj paczkę w paczkomacie korzystając z aplikacji InPost lub panelu na paczkomacie.

Produkty do zwrotu należy odesłać zanim upłynie termin zwrotu. Zwrot zamówień dzielonych na kilka przesyłek prosimy zapakować w 1 karton i nadać pod 1 kodem zwrotu.

ZWROT W SKLEPIE DLA ZAMÓWIEŃ Z BIEŻĄCYCH KOLEKCJI

ZWRÓĆ ZAMÓWIENIE W SKLEPIE STACJONARNYM

ZWRÓĆ BEZPŁATNIE W SKLEPIE STACJONARNYM

Udaj się do najbliższego sklepu z bieżącą kolekcją. Przekaż personelowi zwracane produkty wraz numerem zamówienia.


W przypadku płatności gotówką przy odbiorze dla zakupu jako gościni/gość (bez rejestracji) przekaż personelowi numer rachunku bankowego, na który mamy przelać środki za zwracane produkty. Wzór formularza dostępny jest tutaj.


*Zwrot zamówień z kolekcji outletowych możliwy jest bezpłatnie za pośrednictwem paczkomatu Inpost.

ODEŚLIJ PRODUKTY DO NAS

Zwrot możesz wysłać samodzielnie na swój koszt na adres: Solar Company S.A., ul Torowa 11, 61-315 Poznań z dopiskiem „Zwrot e-sklep”.


Dołącz numer zamówienia oraz jeśli płatność nastąpiła u kuriera podczas dostawy numer rachunku bankowego, na który mamy przelać środki za zwracane produkty. Wzór formularza dostępny jest tutaj.


ODEŚLIJ PRODUKTY DO NAS

Zwrot możesz wysłać samodzielnie na swój koszt na adres: Solar Company S.A., ul Torowa 11, 61-315 Poznań z dopiskiem „Zwrot e-sklep”.


Dołącz numer zamówienia oraz jeśli płatność nastąpiła u kuriera podczas dostawy numer rachunku bankowego, na który mamy przelać środki za zwracane produkty. Wzór formularza dostępny jest tutaj.

DARMOWE ZWROTY PRZEZ PACZKOMAT DLA ZAMÓWIEŃ Z KOLEKCJI BIEŻĄCEJ I OUTLETOWEJ

ZWROT PRZEZ PACZKOMAT DLA ZALOGOWANYCH

KROK 2.

Wybierz z menu zakładkę ZWROTY i wypełnij formularz zwrotu. Zaznacz wszystkie zwracane produkty.

KROK 3.

Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zwrotu oraz kodem nadania do paczkomatu.

KROK 4.

Zapakuj zwrot, dołącz numer zamówienia. Usuń stare etykiety i nanieś kod zwrotu na przesyłkę.

KROK 5.

Nadaj paczkę w paczkomacie korzystając z aplikacji InPost lub panelu na paczkomacie.

Produkty do zwrotu należy odesłać zanim upłynie termin zwrotu. Zwrot zamówień dzielonych na kilka przesyłek prosimy zapakować w 1 karton i nadać pod 1 kodem zwrotu.

ZWROT W SKLEPIE DLA ZAMÓWIEŃ Z BIEŻĄCEJ KOLEKCJI

ZWRÓĆ ZAMÓWIENIE ONLINE W SKLEPIE STACJONARNYM

ZWRÓĆ BEZPŁATNIE W SKLEPIE STACJONARNYM

Udaj się do najbliższego sklepu z bieżącą kolekcją. Przekaż personelowi zwracane produkty wraz numerem zamówienia.


W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, upewnij się, że na Twoim profilu wpisany jest numer rachunku bankowego, na który zwrócimy środki. Zaloguj się na https://www.solar.com.pl/customer/account/login/, wybierz "Szczegóły konta" i wpisz numer rachunku bankowego do zwrotów.


*Zwrot zamówień z kolekcji outletowych możliwy jest bezpłatnie za pośrednictwem paczkomatu Inpost.

ODEŚLIJ PRODUKTY DO NAS

Zwrot możesz wysłać samodzielnie na swój koszt na adres: Solar Company S.A., ul Torowa 11, 61-315 Poznań z dopiskiem „Zwrot e-sklep”.


Dołącz numer zamówienia oraz jeśli płatność nastąpiła u kuriera podczas dostawy numer rachunku bankowego, na który mamy przelać środki za zwracane produkty. Wzór formularza dostępny jest tutaj.


ODEŚLIJ PRODUKTY DO NAS

Zwrot możesz wysłać samodzielnie na swój koszt na adres: Solar Company S.A., ul Torowa 11, 61-315 Poznań z dopiskiem „Zwrot e-sklep”.


Dołącz numer zamówienia oraz jeśli płatność nastąpiła u kuriera podczas dostawy numer rachunku bankowego, na który mamy przelać środki za zwracane produkty. Wzór formularza dostępny jest tutaj.


ŚRODKI ZE ZWROTU OTRZYMASZ W CIĄGU 14 DNI OD ZAREJESTROWANIA ZWROTU


Zwrot zostanie dokonany taką samą metodą jaką opłacono zamówienie (nie dotyczy płatności realizowanych z zagranicznych numerów rachunków bankowych, gdzie zwrot może nastąpić tylko na polski numer rachunku bankowego).
Dla płatności realizowanych przy użyciu środków zgromadzonych na Kartach Podarunkowych lub Kartach Stałej Klientki/Stałego Klienta, zwrot nastąpi w takiej samej formie w jakiej zostały przez Klientkę/Klienta użyte środki w pierwotnej transakcji. W przypadku transakcji łączonej zwrot nastąpi proporcjonalnie do użytej metody płatności.
W przypadku płatności za pobraniem (gotówką lub kartą płatniczą u kuriera) oraz płatności w sklepie stacjonarnym podczas składania zamówienia zwrot nastąpi na polski numer rachunku bankowego wskazany w formularzu zwrotu online.

ŚRODKI ZE ZWROTU OTRZYMASZ W CIĄGU 14 DNI OD ZAREJESTROWANIA ZWROTU


Zwrot zostanie dokonany taką samą metodą jaką opłacono zamówienie (nie dotyczy płatności realizowanych z zagranicznych numerów rachunków bankowych, gdzie zwrot może nastąpić tylko na polski numer rachunku bankowego).
Dla płatności realizowanych przy użyciu środków zgromadzonych na Kartach Podarunkowych lub Kartach Stałej Klientki/Stałego Klienta, zwrot nastąpi w takiej samej formie w jakiej zostały przez Klientkę/Klienta użyte środki w pierwotnej transakcji. W przypadku transakcji łączonej zwrot nastąpi proporcjonalnie do użytej metody płatności.
W przypadku płatności za pobraniem (gotówką lub kartą płatniczą u kuriera) oraz płatności w sklepie stacjonarnym podczas składania zamówienia zwrot nastąpi na polski numer rachunku bankowego wskazany w formularzu zwrotu online.

ZWROTY W SKLEPIE

JAK ZWRACAĆ PRODUKTY ZAKUPIONE W SKLEPIE STACJONARNYM?

ZWRACAJ LUB WYMIENIAJ PRODUKTY ZAKUPIONE W SKLEPIE

W celu dokonania wymiany lub zwrotu produktu z bieżącej kolekcji udaj się do najbliższego sklepu stacjonarnego. Zwrotu lub wymiany możesz dokonać w ciągu 14 dni od zakupu.

OTRZYMASZ ZWROT NA KARTĘ PODARUNKOWĄ LUB KARTĘ KLUBU SOLAR

Środki ze zwrotu przeniesiemy na Kartę Podarunkową lub Kartę Klubu Solar. Środki ze zwrotu ważne są bezterminowo i możesz je wykorzystać podczas następnych zakupów w sklepie stacjonarnym.

RZECZY ZAKUPIONE W OUTLECIE MOŻESZ WYMIENIĆ W CIĄGU 14 DNI

Produkty zakupione w sklepach outlet podlegają tylko wymianie.

ZWROT NA KARTĘ PODARUNKOWĄ LUB KARTĘ KLUBU SOLAR

Środki ze zwrotu przeniesiemy na Kartę Podarunkową lub Kartę Stałego Klienta. Środki ze zwrotu ważne są bezterminowo.


POMOC

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych usług? Zajrzyj do naszej pomocy.

ZAMÓW I ODBIERZ

Zamów wybrany produkt podczas wizyty w sklepie, a my dostarczymy go pod wskazany adres.

KARTA PODARUNKOWA

Szukasz pomysłu na prezent?