POLITYKA PRYWATNOŚCI

Niniejsza Polityka prywatności wyjaśnia, w jaki sposób korzystamy z danych osobowych oraz pozostałych danych, jak je gromadzimy i przechowujemy. Wyjaśnia również, w jaki sposób nasza witryna wykorzystuje pliki cookie.


Przetwarzanie danych osobowych


Kto jest odpowiedzialny za przetwarzanie Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest SOLAR COMPANY Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Torowej 11, 61-315 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000385070, NIP: 7791019139 oraz Regon: 630371711.



Skąd mamy Twoje dane?

Twoje dane otrzymaliśmy od Ciebie podczas zakładania konta w naszym e-sklepie, rejestracji w programie stałej Klientki/stałego Klienta, a także w związku z dokonanymi przez Ciebie transakcjami (dokonywanymi on-line oraz off-line) oraz subskrypcjami.



Jak się z nami skontaktować w kwestiach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?

W kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możesz skontaktować się z nami mailowo pisząc na adres: ochronadanych@solar.com.pl lub listownie: Solar Company S.A., Ochrona Danych Osobowych, ul. Torowa 11, 61-315 Poznań.

 

Co to jest RODO?

RODO oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.



Jakie dane, kiedy i do jakich celów przetwarzamy?

  1.  Zakupy on-line

1.1. W celu realizacji zamówienia w sklepie internetowym Solar konieczne jest podanie w procesie zakupowym następujących danych osobowych:

    •  imię i nazwisko, adres dostawy, adres rozliczeniowy, adres e-mail i numer telefonu;
    • Jeśli życzysz sobie by otrzymać fakturę VAT konieczne jest podanie nazwy, adresu oraz numeru NIP firmy.

 

1.2. W celu realizacji zwrotu środków, w przypadku reklamacji lub odstąpienia od umowy, gdy płatność nastąpiła za pobraniem konieczne jest podanie numeru rachunku bankowego na jaki dokonamy zwrotu środków. Dzwrotu dokonamy w taki sam sposób i na taki sam rachunek z jakiego otrzymaliśmy wpłatę.

1.3. W celu utworzenia konta Klientki/Klienta oraz wyświetlania historii zamówień konieczne jest podanie następujących danych:

    • Imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu

 

Podsumowując, wyżej wymienionych danych osobowych używamy w celu przetwarzania Twoich zamówień złożonych on-line, odstąpień od umowy oraz wysyłania Ci powiadomień o statusie dostawy lub w przypadku jakichkolwiek problemów związanych ze świadczonymi przez nas usługami.  Będziemy używać Twoich danych osobowych do zarządzania Twoimi płatnościami. Będziemy też używać Twoich danych do przetwarzania reklamacji jak i wyświetlania historii zamówień oraz wszelkich Twoich ustawień dokonanych po zalogowaniu do konta Klientki/Klienta i nie będziemy ich używać do żadnych innych celów.

Podanie opisanych wyżej danych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu realizacji zamówienia. Jeśli nie zgadzasz się na przekazanie nam którychkolwiek z wyżej zdefiniowanych danych możesz dokonać zakupu za pośrednictwem jednego z naszych sklepów stacjonarnych.

Dodatkowo przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych do celów podatkowych i rachunkowych.

Będziemy przechowywać dane osobowe jedynie przez zasadnie potrzebny okres, mając na względzie takie potrzeby, jak udzielanie odpowiedzi na zapytania związane z zamówieniem i rozwiązywanie problemów, spełnianie wymogów obowiązujących przepisów prawa. Oznacza to, że możemy przechowywać dane osobowe przez uzasadniony okres nawet gdy zainteresowany zaprzestał korzystania ze strony. Po upływie tego okresu dane osobowe zostaną zablokowane we wszystkich naszych systemach.

 

Twoje dane osobowe są przetwarzane w związku z przygotowaniem oraz wykonaniem zawartej umowy sprzedaży (tj. art.6 ust.1 lit.b RODO), z tytułu ciążącego na Administratorze obowiązku prawnego (art.6 ust.1 lit.c RODO)

 

  1. Zakupy offline

2.1. Reklamacje

Twoje dane osobowe podane dobrowolnie podczas składania reklamacji towaru są przetwarzane do momentu zakończenia procedury reklamacyjnej.  

2.2. Przesunięcia towaru w sklepach stacjonarnych

Na Twoje wyraźne życzenie realizujemy przesunięcia towaru w sklepach stacjonarnych. Do tego celu wskazane jest podanie następujących danych: imienia i nazwiska oraz numeru telefonu, na który dostaniesz powiadomienie o możliwości odebrania zamówionego towaru. Możesz zrezygnować z pozostawienia swoich danych osobowych lecz wtedy jesteś zobowiązany do kontaktowania się ze sklepem we własnym zakresie.

Podane przez Ciebie dane są przetwarzane do momentu zakończenia realizacji Twojego zamówienia. Podanie opisanych wyżej danych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu realizacji zlecenia przesunięcia.

 

Twoje dane osobowe są przetwarzane w związku z przygotowaniem oraz wykonaniem zawartej umowy sprzedaży (tj. art.6 ust.1 lit.b RODO), z tytułu ciążącego na Administratorze obowiązku prawnego (art.6 ust.1 lit.c RODO)

 

  1. Zakupy on-line z zamówieniem i płatnością w sklepie stacjonarnym

3.1. W celu realizacji zamówienia on-line z płatnością za zamówienie w sklepie stacjonarnym (na zasadach określonych w Regulaminie zamawiania towaru z e-sklepu w sklepach stacjonarnych) konieczne jest podanie w procesie zakupowym następujących danych osobowych:

    • W przypadku zamówienia z wysyłką kurierem na adres Klientki/Klienta: imię i nazwisko, adres dostawy, adres e-mail i/lub numer telefonu;
    • W przypadku dostawy z odbiorem osobistym w Sklepie Solar: imię i nazwisko, adres e-mail i/lub numer telefonu;
    • Jeśli życzysz sobie by otrzymać fakturę VAT konieczne jest podanie nazwy, adresu oraz numeru NIP firmy.

 

3.2. W celu realizacji zwrotu środków, w przypadku reklamacji lub odstąpienia od umowy, gdy płatność nastąpiła gotówką lub kartą płatniczą konieczne jest podanie numeru rachunku bankowego na jaki dokonamy zwrotu środków.

Podsumowując, wyżej wymienionych danych osobowych używamy w celu przetwarzania Twoich zamówień złożonych on-line z płatnością w Sklepie Solar, odstąpień od umowy oraz wysyłania Ci powiadomień o statusie dostawy lub w przypadku jakichkolwiek problemów związanych ze świadczonymi przez nas usługami.  Będziemy używać Twoich danych osobowych do zarządzania Twoimi płatnościami. Będziemy też używać Twoich danych do przetwarzania reklamacji i nie będziemy ich używać do żadnych innych celów.

Podanie opisanych wyżej danych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu realizacji zamówienia. Jeśli nie zgadzasz się na przekazanie nam którychkolwiek z wyżej zdefiniowanych danych możesz dokonać zakupu za pośrednictwem jednego z naszych sklepów stacjonarnych.

Dodatkowo przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych do celów podatkowych i rachunkowych.

Będziemy przechowywać dane osobowe jedynie przez zasadnie potrzebny okres, mając na względzie takie potrzeby, jak udzielanie odpowiedzi na zapytania związane z zamówieniem i rozwiązywanie problemów, spełnianie wymogów obowiązujących przepisów prawa. Oznacza to, że możemy przechowywać dane osobowe przez uzasadniony okres nawet gdy zainteresowany przestała być klientką/przestał być klientem firmy Solar. Po upływie tego okresu dane osobowe zostaną zablokowane we wszystkich naszych systemach.

 

Twoje dane osobowe są przetwarzane w związku z przygotowaniem oraz wykonaniem zawartej umowy sprzedaży (tj. art.6 ust.1 lit.b RODO), z tytułu ciążącego na Administratorze obowiązku prawnego (art.6 ust.1 lit.c RODO)

 

  1. Klub Solar

Przystępując do Klubu Solar konieczne jest podanie swojego imienia i nazwiska oraz przynajmniej jednej danej teleadresowej (adres e-mail, numer telefonu lub adres korespondencyjny). Podanie opisanych wyżej danych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu przystąpienia do Klubu Solar. Dodatkowo możesz podać nam swoją datę urodzenia.

Przystępując do programu masz możliwość zapisania się na newsletter lub powiadomienia SMS o naszych nowościach i promocjach. Wystarczy, że zaznaczysz odpowiednie pola w formularzu przystąpienia do Klubu.

Twoje dane przetwarzane są tak długo, jak długo jesteś Uczestnikiem Programu. W każdej chwili możesz zrezygnować z uczestnictwa w programie lub dokonać zmiany podanych wcześniej danych osobowych. Wystarczy, że wyrazisz taką chęć pisząc do nas na adres: kartasolar@solar.com.pl, dzwoniąc pod numer  61 871 69 95 lub składając oświadczenie na piśmie w sklepie stacjonarnym.

 

Twoje dane osobowe są przetwarzane w związku z przygotowaniem oraz wykonaniem umowy dotyczącej Twojego uczestnictwa w Klubie Solar (tj. art.6 ust.1lit.b RODO), z tytułu ciążącego na Administratorze obowiązku prawnego (art.6 ust.1lit.c RODO)

 

  1. Newsletter

Jeśli jesteś zainteresowana/ny otrzymywaniem od Solar Company S.A. informacji o nowościach, inspiracjach oraz promocjach, na naszej stronie internetowej masz możliwość zapisania się na newsletter. Po zatwierdzeniu w formularzu adresu e-mail oraz zaznaczeniu zgody na otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie chęci zapisu na newsletter.  W wiadomości tej zawrzemy zbiór podstawowych informacji na temat tego w jaki sposób będziemy przetwarzać powierzony nam adres e-mail. Jeśli zmienisz zdanie i zrezygnujesz z otrzymywania od nas wiadomości e-mail wystarczy, że nie dokonasz potwierdzenia zapisu na newsletter.

W każdej chwili możesz też zrezygnować z otrzymywania od nas newslettera. Wystarczy, że klikniesz w link zawarty w każdej wysłanej wiadomości marketingowej lub zmienisz swoje preferencje w koncie Klienta (jeśli jesteś klientką/klientem e-sklepu), lub skontaktujesz się z nami: mailowo (e-sklep@solar.com.pl) lub telefonicznie (+48 61 871 69 85).

Twój adres e-mail będziemy przetwarzać do momentu cofnięcia Twojej zgody. Dodatkowo jeśli w przeciągu 1 roku nie otworzysz żadnego naszego newslettera uznamy, iż nie jesteś zainteresowany naszą ofertą i zaprzestaniemy dalszych wysyłek.

 

Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych stanowi wyrażona przez Ciebie zgoda (art.6 ust.1 lit. a RODO)



  1. SMS

Jeśli jesteś zainteresowana/ny otrzymywaniem od Solar Company S.A. informacji o nowościach, inspiracjach oraz promocjach, na naszej stronie internetowej masz możliwość zapisania się na powiadomienia SMS. W każdej chwili możesz też zrezygnować z ich otrzymywania. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami: mailowo (e-sklep@solar.com.pl) lub telefonicznie (+48 61 871 69 85). Twój numer telefonu będziemy przetwarzać do momentu cofnięcia Twojej zgody.

 

Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych stanowi wyrażona przez Ciebie zgoda (art.6 ust.1 lit. a RODO)


  1. Powiadomienie o dostępności produktu

Nasza strona internetowa daje użytkownikom możliwość  zapisania się na powiadomienie o produkcie niedostępnym. Aby skorzystać z tej funkcjonalności, konieczne jest podanie adresu e-mail, na który wiadomość o dostępności zostanie wygenerowana. Adres e-mail będzie przechowywany w bazie danych przez 4 tygodnie od momentu zapisu, po czym zostanie trwale usunięty.

 

Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych stanowi uzasadniony interes Administratora wynikający z przedmiotu prowadzonej działalności gospodarczej (art.6 ust.1lit.f RODO).

 

  1. Formularz kontaktowy

Jeśli korzystasz z naszego formularza kontaktowego, konieczne jest podanie adresu e-mail. Pozostawienie imienia i nazwiska jest opcjonalne. Przechowujemy Twoje dane wraz z wiadomością którą nam wysłałaś/łeś. Przetwarzamy Twoje dane w celu skontaktowania się z Tobą w sprawie Twojego zapytania.

 

Twoje dane osobowe są przetwarzane w związku z uzasadnionym interesem Administratora wynikającym z przedmiotu prowadzonej działalności gospodarczej. (art.6 ust.1lit.f RODO). Jeśli Twoje zapytanie dotyczy zakupu naszych produktów wtedy Twoje dane osobowe są przetwarzane w związku z przygotowaniem oraz wykonaniem zawartej umowy sprzedaży (tj. art.6 ust.1 lit.b RODO) lub też z tytułu ciążącego na Administratorze obowiązku prawnego (art.6 ust.1 lit.c RODO).



  1. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Solar Company S.A., którym jest (art.6 ust.1lit.f RODO):
      • Monitorowanie Twojej aktywności i aktywności wszystkich innych użytkowników w celu poprawy działania i rozwijania usług i technologii oraz dopasowania oferty oraz przekazu reklamowego do zainteresowań odwiedzających;
      • Kontaktowanie się z Tobą, w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, w szczególności za Twoją zgodą, poprzez e-mail oraz telefon;
      • Zapewnienie dostępu do narzędzi płatniczych na stronie internetowej;
      • Zapewnienie bezpieczeństwa usług, które świadczymy drogą elektroniczną;
      • Prowadzenie badań i analiz pod katem funkcjonalności strony sklepu internetowego w celu poprawy działania usług oraz dopasowania do preferencji użytkowników;
      • prowadzenie działań w zakresie jakości sprzedawanych produktów,
      • dochodzenie roszczeń, prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych,
      • Prowadzenie analiz statystycznych;
      • Archiwizacja

Jak chronimy Twoje dane?

Używamy różnorodnych technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa, w tym szyfrowania, w celu utrzymania bezpieczeństwa Twoich danych osobowych. Twoje dane osobowe są przechowywane za zabezpieczonymi sieciami i są dostępne tylko dla ograniczonej liczby osób, które mają specjalne prawa dostępu do tych systemów.



Komu udostępniamy Twoje dane?

Twoje dane osobowe udostępniamy tylko stronom transakcji oraz podmiotom zewnętrznym wspierającym nas w świadczeniu usług, które dostarczają usługi płatnicze, kredytowe, spedycyjne (np. firma kurierska), hostingowe oraz  realizują na nasze zlecenie kampanie marketingowe.

Twoje dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim, w tym w szczególności nie będą przekazywane innym podmiotom, w celu przesyłania materiałów marketingowych osób trzecich.



Jakie są Twoje prawa w związku z przekazanymi nam danymi osobowymi?

Masz prawo do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto masz prawo do uzyskania od administratora potwierdzenia, że Twoje dane są przetwarzane.

Masz również prawo sprzeciwić się przetwarzaniu Twoich danych osobowych, a także rezygnacji z ich użycia w celach marketingowych.

Jeśli uzyskaliśmy Twoją zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, masz prawo wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie.

Aby wykonać swoje prawa, prosimy o kontakt mailowy na adres: ochronadanych@solar.com.pl, lub listownie: Solar Company S.A., Ochrona Danych Osobowych, ul. Torowa 11, 61-315 Poznań, lub dzwoniąc pod numer  61 871 69 95.

Możesz również złożyć skargę do właściwego organu nadzoru, którym jest  Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

Czy przetwarzamy Twoje dane osobowe w związku z zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji ?

Twoje dane osobowe nie są przetwarzane w związku z zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji.


 

Informacja o plikach Cookies


Czym jest plik Cookie?

Cookie to mały plik tekstowy, zapisywany przez witrynę internetową na komputerze, telefonie lub jakimkolwiek innym urządzeniu Użytkowniczki/Użytkownika, zawierający dane na temat korzystania Użytkowniczki/Użytkownika z tej strony. Cookies są potrzebne, w celu ułatwienia korzystania z witryny i sprawienia, by stała się bardziej przyjazna Użytkowniczce/Użytkownikowi, nie wyrządzając przy tym żadnej szkody komputerowi.



W jakich celach wykorzystujemy Cookies?

Głównym celem cookies jest ułatwienie Użytkowniczce/Użytkownikowi korzystania z witryny internetowej. Cookies pomagają np. w identyfikacji Użytkowniczki/Użytkownika, utrzymaniu sesji użytkowniczki/użytkownika (po zalogowaniu), w zapamiętaniu preferencji (język, kraj, itd.) w czasie korzystania ze strony oraz podczas przyszłych wizyt. Informacja zebrana przez cookies pozwala ponadto ulepszać witrynę internetową poprzez tworzenie anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkowniczki/Użytkownicy korzystają ze stron internetowych danego Serwisu. Cookies używamy również do zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu.

Podczas pierwszej wizyty na stronie wyświetlana jest  informacja na temat stosowania plików cookies. Dzięki specjalnemu narzędziu istnieje możliwość zarządzania plikami cookies z poziomu strony. Ponadto, zawsze można zmienić ustawienia cookies z poziomu przeglądarki albo w ogóle je usunąć. Przeglądarki zarządzają ustawieniami cookies na różne sposoby. W menu pomocniczym przeglądarki internetowej znajdziesz wyjaśnienia dotyczące zmiany ustawień cookies.

Prosimy pamiętać, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może powodować trudności w korzystaniu ze strony.



Do czego NIE wykorzystujemy  Cookies?

W cookies nie przechowujemy wrażliwych danych osobowych, takich jak adres, hasło, dane karty kredytowej lub debetowej itp.



Jakich Cookies używamy?

  1. Cookies własne, używane wyłącznie na naszej stronie internetowej:
    • CART – pozwala na działanie koszyka Klientki/Klienta;
    • CATEGORY_INFO   - pozwala szybciej ładować strony kategorii produktów;
    • COMPARE - zbiera informacje o rzeczach które użytkowniczka/użytkownik dodał do porównywarki;
    • CUSTOMER - pozwala zaszyfrować identyfikator Klientki/Klienta;
    • CUSTOMER_AUTH  - pozwala określić czy użytkowniczka jest zalogowana/użytkownik jest zalogowany;
    • CUSTOMER_INFO   - jest to zaszyfrowana informacja o grupie w której użytkowniczk/aużytkownik się znajduje;
    • EXTERNAL_NO_CACHE – pozwala określisz czy pamięć podręczna jest włączona;
    • FRONTEND -  określa identyfikator sesji Klientki/Klienta;
    • GUEST-VIEW – określa czy kupująca jako gościni/kupujący jako gość może wyświetlać informacje o zamówieniach;
    • LAST_CATEGORY – zapisuje ostatnio przeglądaną kategorię;
    • LAST_PRODUCT – zapisuje ostatnio przeglądany produkt;
    • NEWMESSAGE – wskazuje czy odebrano nową wiadomość / powiadomienie;
    • NO_CACHE – wskazuje czy pamięć podręczna może być używana do przechowywania informacji;
    • PERSISTENT_SHOPPING_CART - link do informacji o koszyku kupującej/kupującego i historii oglądania;
    • RECENTLYCOMPARED - przedmioty niedawno porównane przez kupującą/kupującego;
    • STORE – wersja językowa sklepu wybrana przez Kupującą/Kupującego;
    • USER_ALLOWED_SAVE_COOKIE – informuje czy użytkowniczka wyraziła zgodę/użytkownik wyraził zgodę na zbieranie plików cookie;
    • VIEWED_PRODUCT_IDS – ostatnio oglądane przez kupującą/kupującego produkty;
    • WISHLIST - zaszyfrowana lista produktów dodanych do listy ulubionych;
    • WISHLIST_CNT - liczba przedmiotów na liście produktów ulubionych kupującej/kupującego.

Każdy wymieniony wyżej plik cookie zawiera pseudonimizowane dane, które nie mogą być bezpośrednio połączone z klientką/klientem.

  1. Cookies statystyczne – do celów analitycznych w Google Analitics:
    • __ga      - pozwala określić liczbę użytkowniczek/użytkowników na stronie;
    • __utmz  - zawiera informację skąd trafił na stronę użytkowniczka/użytkownik;
    • __utma  - zawiera informację o ilości wyświetleń dla danej użytkowniczki/danego użytkownika;
    • __utmb  - zawiera informację o czasie wizyty/przebywania na stronie;
    • __utmc   - zawiera informację o czasie wizyty/przebywania na stronie.

Każdy wymieniony wyżej plik cookie zawiera pseudonimizowane dane, które nie mogą być bezpośrednio połączone z klientką/klientem.

  1. Cookies wykorzystywane w celach marketingowych, w sieci reklamowej Google (https://policies.google.com/technologies/types):
    • DSID, IDE, AID

Każdy wymieniony wyżej plik cookie zawiera pseudonimizowane dane, które nie mogą być bezpośrednio połączone z klientką/klientem.

  1. Cookies sieci społecznościowych

Nasza strona internetowa zawiera linki do Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych, które pozwalają udostępniać treści z naszej strony internetowej innym osobom. Za każdym razem, gdy korzystasz z przycisku do udostępniania instalowane są pliki cookie firmy trzeciej. Jeżeli jesteś zalogowany do portalu społecznościowego podczas przeglądania naszej strony internetowej, możesz korzystać z przycisków udostępniania treści w celu jej zawarcia na profilu użytkowniczki/użytkownika.

  1. Cookies firm trzecich, wykorzystywane do celów reklamy banerowych

Przez cały okres ich ważności, tego rodzaju cookies wysyłane przez firmy trzecie pozwalają im zbierać statystyki odnośnie ilości treści wyświetlanych na naszej stronie, identyfikować, które treści były wyświetlane oraz zliczać, ilu użytkowników z nich skorzystało.

Cookies, które są wysyłane i używane przez firmy trzecie podlegają polityce cookies stron trzecich.

W ramach retargetingu i reklamy banerowej korzystamy z usług podmiotów trzecich, które stosują na naszej stronie pliki cookie. Są to następujące firmy:


Czym jest retargeting stosowany na podstawie plików cookies?

Na podstawie plików cookies posługujemy się technologią, która pozwala nam dotrzeć z przekazem reklamowym do użytkowniczek/użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili naszą stronę internetową. Chcemy uniknąć wyświetlania użytkowniczce/użytkownikowi reklam, które nie mają związku z jego preferencjami i potrzebami. Bardziej atrakcyjne i praktyczne dla użytkowniczki/użytkownika jest, aby otrzymywany przez niego przekaz odpowiadał jego zainteresowaniom i potrzebom, zidentyfikowanym na podstawie analizy jego wcześniejszego ruchu na stronie, w oparciu o technologię cookies. Dlatego ewentualną treść reklamową wyświetlaną użytkowniczce/użytkownikowi na różnych stronach internetowych, będziemy dopasowywać do jego wcześniejszej aktywności na naszej stronie internetowej.



Jak ograniczyć przetwarzanie lub usunąć pliki Cookie?

  1. Użytkowniczka/Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookie, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez te pliki do Urządzenia Użytkowniczki/Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkowniczka/Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione, w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu Użytkowniczki/Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  2. Użytkowniczka/Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookie korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
  3. Ograniczenie stosowania plików cookie, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.

Każda przeglądarka posiada własne ustawienia. W menu Pomoc danej przeglądarki znajdują się wskazówki, jak zmienić swoje preferencje plików cookie.

Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl&hlrm=en

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies

Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka

Opera: http://help.opera.com/Windows/10.20/pl/cookies.html

Safari: https://support.apple.com/kb/ph21411?locale=pl_PL

W odniesieniu do plików cookie wykorzystywanych do pomiaru ruchu na naszej witrynie, należy skorzystać z poniższego linku, aby uzyskać więcej informacji na temat analityki cookies oraz sposobu ich wyłączenia:

https://policies.google.com/technologies/types

https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl

W przypadku innych przeglądarek prosimy o zapoznanie się z dokumentacją dostarczoną przez producenta przeglądarki.