PROGRAM STAŁEJ KLIENTKI/STAŁEGO KLIENTA SOLAR I KARTA PODARUNKOWA SOLAR
Rozdział ten informuje Klientkę/Klienta o zasadach i korzyściach wynikających z uczestnictwa w Programie Stałej Klientki/Stałego Klienta zwanym dalej Klub Solar oraz o przywilejach i realizacji Karty Podarunkowej Solar.
1. Zasady działania Klubu Solar
- Klub Solar jest skierowany do osób fizycznych, które ukończyły 18 rok życia.
- Klientka/Klient do Klubu Solar przystąpić może:
- podczas wizyty w Sklepie stacjonarnym Solar, wypełniając formularz przystąpienia. W formularzu przystąpienia do Klubu Klientka/Klient podaje imię i nazwisko oraz co najmniej jedną daną teleadresową: adres zamieszkania, numer telefonu lub adres e-mail. Złożenie wypełnionego i podpisanego formularza przystąpienia do Klubu oznacza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i stanowi jednocześnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby uczestnictwa w Klubie Solar;
- podczas rejestracji w Sklepie Internetowym;
- za pośrednictwem Konta Klientki/Klienta w Sklepie Internetowym - opcja ta dostępna jest dla Klientek/Klientów, którzy zarejestrowali się w Sklepie Internetowym.
- Potwierdzeniem uczestnictwa w Klubie jest otrzymanie Karty Klubu Solar, a w przypadku przystąpienia do Klubu Solar za pośrednictwem E-Sklepu otrzymanie 9-cio cyfrowego numeru Karty Klubu Solar. Każda Karta, zarówno fizyczna jak i wirtualna posiada unikatowy, dziewięciocyfrowy numer i stanowi indywidualną własność Uczestniczki/Uczestnika Klubu. Karta Klubu Solar ważna jest wyłącznie na terenie Polski.
- Uczestniczki/Uczestnicy Klubu Solar mogą otrzymać prawo do:
- otrzymania bonu rabatowego określonego w §1 pkt 10;
- możliwości bezpłatnego sprowadzenia produktu do Sklepu stacjonarnego z innego Sklepu stacjonarnego przy zarejestrowanych na Karcie Klubu Solar zakupach z wyłączeniem produktów outlet na kwotę co najmniej 2000 zł w bieżącym lub poprzednim sezonie;
- otrzymywania bonu jubileuszowego o wartości 50 zł – bon jubileuszowy jest przyznawany 1 raz w roku w rocznice przystąpienia do Klubu Solar. Warunkiem przyznania bonu jubileuszowego jest:
- dokonanie minimum 1 transakcji za którą naliczone zostały punkty w ciągu 365 dni poprzedzających rocznicę przystąpienia do Klubu Solar;
- wyrażenie zgody na komunikację marketingową za pośrednictwem newslettera i/lub sms wraz z podaniem danych kontaktowych (nr telefonu i/lub adres e-mail);
- bon jubileuszowy jest ważny przez 14 dni kalendarzowych i łączy się z bonem urodzinowym oraz bonem rabatowym.
- otrzymywania bonów urodzinowych – warunkiem przyznania bonu urodzinowego jest podanie daty urodzenia i numeru telefonu w formularzu przystąpienia do Klubu Solar oraz dokonanie zakupów produktów w pełnej cenie o określonej wartości w roku kalendarzowym, poprzedzającym datę urodzin:
- od 3000 do 6999 punktów - bon 100 zł
- od 7000 do 9999 punktów - bon 200 zł
- od 10000 do 19999 punktów - bon 250 zł
- co najmniej 20000 punktów - bon 500 zł
- Bon urodzinowy jest przyznawany w dniu urodzin Klienta i jest ważny 31 dni kalendarzowych.
- otrzymywania newslettera.
- bezpłatnych, wybranych usług krawieckich w tym:
- bezpłatnego skrócenia/wydłużenia sukienki zakupionej w cenie regularnej od 499 zł;
- bezpłatnego skrócenia/wydłużenia spódnicy zakupionej w cenie regularnej od 399 zł;
- bezpłatnego skrócenia spodni zakupionych w cenie regularnej od 399 zł.
- Uczestniczka/Uczestnik Klubu może gromadzić punkty, które są rejestrowane na koncie Klubu Solar. Punkty pozyskiwane są za zakup produktów w Pełnej cenie. W Sklepach stacjonarnych i w Sklepie Internetowym, z wyłączeniem Sklepów Outlet. Zebrane punkty będą uprawniały do otrzymania bonu rabatowego określonego w §1 pkt 4.
- W przypadku nieposiadania przy sobie Karty Klubu Solar gromadzenie punktów może nastąpić po potwierdzeniu danych osobowych Uczestniczki/Uczestnika Klubu Solar (minimum 3 dane klientki/klienta – imię, nazwisko, data urodzenia i/lub dane teleadresowe).
- Za każdy wydany 1 złoty Uczestnik otrzyma 1 punkt. Punkty nie są wymieniane na środki pieniężne. Punkty ważne są przez 6 miesięcy od dnia ich otrzymania, po czym ulegają anulowaniu bez możliwości ich przywrócenia.
- Punkty za zakupy w Sklepie Internetowym zostaną aktywowane do 25 Dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówienia do Klientki/Klienta. Za produkty zwracane w ramach odstąpienia od umowy w Sklepie Internetowym punkty nie są naliczane.
- Do gromadzonych punktów nie wliczają się:
- zakupy opłacone środkami ze zwrotów produktów zakupionych w Pełnych cenach;
- zakup Karty Podarunkowej – Uczestniczka/Uczestnik Klubu Solar otrzymuje punkty na Kartę Klubu Solar w momencie realizacji Karty Podarunkowej.
- Warunkiem uzyskania Bonu rabatowego o wartości 100 złotych jest zgromadzenie co najmniej 1000 punktów przy jednym zakupie (1 paragon) lub 1500 punktów w kilku kolejnych zakupach dokonanych w czasie 6 miesięcy, poczynając od dnia pierwszego zakupu (na różnych paragonach).
- Otrzymanie Bonu rabatowego 100zł (za zakupy określone w punkcie 10) powoduje wyzerowanie na Karcie Klubu Solar punktów, za które Bon rabatowy został przyznany.
- Bon rabatowy ważny jest przez 6 miesięcy od dnia jego otrzymania i może zostać zrealizowany od kolejnych zakupów w Sklepach stacjonarnych oraz E-Sklepie. Nie ma możliwości zrealizowania bonu rabatowego w Sklepach Outlet.
- Okazanie w sklepie Karty Klubu Solar jest niezbędne podczas realizacji zgromadzonych Bonów rabatowych lub środków ze zwrotu.
- Za zrealizowany Bon rabatowy Uczestniczka/Uczestnik nie otrzymuje punktów na Kartę Klubu Solar.
- Możliwe jest wykorzystanie podczas jednych zakupów więcej, niż jednego Bonu rabatowego.
- Bon rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne. Z wartości Bonu rabatowego nie wydaje się reszty.
- Realizacja Bonu rabatowego następuje w trakcie zakupu wybranych przez Klientkę/Klienta produktów poprzez udzielenie przez Solar rabatu na te produkty w wysokości równej wartości Bonu rabatowego, lecz nie większej niż wartość dokonanych zakupów pomniejszona o 1 zł. W przypadku zakupu więcej, niż jednej sztuki w ramach jednego paragonu, udzielony łączny rabat dzielony jest proporcjonalnie na każdą zakupioną sztukę.
- Środki ze zwrotu produktów zakupionych w Sklepach stacjonarnych, dokonanych na podstawie niniejszego Regulaminu, mogą zostać przelane na Kartę Klubu Solar. W przypadku zwrotu produktu przy zakupie, którego wykorzystano Bon rabatowy środki zostaną zwrócone proporcjonalnie jak przy realizowanym zakupie. Środki ze zwrotów są ważne bezterminowo, a przywrócony Bon rabatowy pozostaje ważny przez okres 6 miesięcy od dnia jego przywrócenia.
- W przypadku reklamacji rzeczy zakupionej z wykorzystaniem Bonu rabatowego i uznanej jako zwrot gotówki, Uczestniczka/Uczestnik Klubu Solar otrzyma zwrot określonej wartości Bonu rabatowego na Kartę Klubu Solar, wykorzystanej do tego zakupu. Przywrócony Bon rabatowy pozostaje ważny przez okres 6 miesięcy od momentu zwrotu.
- Bon rabatowy może chwilowo nie podlegać realizacji w przypadku braku połączenia z systemem informatycznym firmy Solar.
- Każda Uczestniczka/każdy Uczestnik może posiadać tylko jedno konto w Klubie Solar. Punkty i prawa związane z Klubem przypisane są do jednej Uczestniczki/jednego Uczestnika i nie mogą być przekazywane pomiędzy kontami należącymi do różnych Uczestniczek/Uczestników.
- Jedno konto Klientki/Klienta w Sklepie Internetowym może być powiązane tylko z jedną Kartą Klubu Solar. Połączenie konta Klientki/Klienta w Sklepie Internetowym z Kartą Klubu Solar następuje na podstawie wspólnego adresu e-mail.
- Uczestniczka/Uczestnik Klubu ma możliwość sprawdzenia historii swoich transakcji i aktualnego stanu swojej Karty Klubu Solar w Sklepach stacjonarnych i Outletach, za pośrednictwem kontaktu z Działem Relacji z Klientem firmy Solar.
- W przypadku utraty lub uszkodzenia Karty Klubu Solar Uczestniczka/Uczestnik proszony jest o powiadomienie o zdarzeniu pracownicę/pracownika Sklepu stacjonarnego Solar lub Działu Relacji z Klientką/Klientem Solar. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku utraty Karty Klubu Solar przez Uczestniczkę/Uczestnika, w tym za użycie tej Karty przez osoby nieuprawnione.
- Warunkiem zakończenia uczestnictwa w Klubie Solar jest pisemne powiadomienie Organizatora o tym fakcie, poprzez wypełnienie i odesłanie do Organizatora formularza odstąpienia od Klubu Solar, dostępnego w Sklepach stacjonarnych.
- Rezygnacja z udostępniania danych osobowych przez Uczestniczkę/Uczestnika w celu ich przetwarzania na potrzeby uczestnictwa w Klubie Solar jest równoważna z rezygnacją z uczestnictwa w Klubie Solar.
- Rezygnacja Uczestniczki/Uczestnika z Kluby Solar powoduje anulowanie i utratę niewykorzystanych punktów oraz przeniesienie środków ze zwrotów zapisanych na karcie Klubu Solar na kartę podarunkową Przekazanie karty podarunkowej Klientce/Klientowi możliwe jest:
- za pośrednictwem wskazanego przez Uczestniczkę/Uczestnika sklepu stacjonarnego z bieżącą kolekcją;
- listownie na adres wskazany przez Uczestniczkę/Uczestnika Klubu Solar.
- Zakończenie uczestnictwa w Klubie Solar nastąpi najpóźniej w ciągu 7 Dni roboczych od doręczenia rezygnacji Organizatorowi. Uczestniczka/Uczestnik zostanie powiadomiony o tym fakcie drogą mailową, na podany w formularzu przystąpienia do Klubu Solar adres e-mail.