PROGRAM STAŁEJ KLIENTKI/STAŁEGO KLIENTA SOLAR I KARTA PODARUNKOWA SOLAR

 

Rozdział ten informuje Klientkę/Klienta o zasadach i korzyściach wynikających z uczestnictwa w Programie Stałej Klientki/Stałego Klienta zwanym dalej Klub Solar oraz o przywilejach i realizacji Karty Podarunkowej Solar.  

 

1. Zasady działania Klubu Solar

 

      1. Klub Solar jest skierowany do osób fizycznych, które ukończyły 18 rok życia.
      2. Klientka/Klient do Klubu Solar przystąpić może:
          • podczas wizyty w Sklepie stacjonarnym Solar, wypełniając formularz przystąpienia. W formularzu przystąpienia do Klubu Klientka/Klient podaje imię i nazwisko oraz co najmniej jedną daną teleadresową: adres zamieszkania, numer telefonu lub adres e-mail. Złożenie wypełnionego i podpisanego formularza przystąpienia do Klubu oznacza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i stanowi jednocześnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby uczestnictwa w Klubie Solar;
          • podczas rejestracji w Sklepie Internetowym;
          • za pośrednictwem Konta Klientki/Klienta w Sklepie Internetowym - opcja ta dostępna jest dla Klientek/Klientów, którzy zarejestrowali się w Sklepie Internetowym.
      3. Potwierdzeniem uczestnictwa w Klubie jest otrzymanie Karty Klubu Solar, a w przypadku przystąpienia do Klubu Solar za pośrednictwem E-Sklepu otrzymanie 9-cio cyfrowego numeru Karty Klubu Solar. Każda Karta, zarówno fizyczna jak i wirtualna posiada unikatowy, dziewięciocyfrowy numer i stanowi indywidualną własność Uczestniczki/Uczestnika Klubu. Karta Klubu Solar ważna jest wyłącznie na terenie Polski.
      4. Uczestniczki/Uczestnicy Klubu Solar mogą otrzymać prawo do:
          • otrzymania bonu rabatowego określonego w §1 pkt 10;
          • możliwości bezpłatnego sprowadzenia produktu do Sklepu stacjonarnego z innego Sklepu stacjonarnego przy zarejestrowanych na Karcie Klubu Solar zakupach z wyłączeniem produktów outlet na kwotę co najmniej 2000 zł w bieżącym lub poprzednim sezonie;
          • otrzymywania bonu jubileuszowego o wartości 50 zł – bon jubileuszowy jest przyznawany 1 raz w roku w rocznice przystąpienia do Klubu Solar. Warunkiem przyznania bonu jubileuszowego jest:
            • dokonanie minimum 1 transakcji za którą naliczone zostały punkty w ciągu 365 dni poprzedzających rocznicę przystąpienia do Klubu Solar;
            • wyrażenie zgody na komunikację marketingową za pośrednictwem newslettera i/lub sms wraz z podaniem danych kontaktowych (nr telefonu i/lub adres e-mail);
            • bon jubileuszowy jest ważny przez 14 dni kalendarzowych i łączy się z bonem urodzinowym oraz bonem rabatowym.
          • otrzymywania bonów urodzinowych – warunkiem przyznania bonu urodzinowego jest podanie daty urodzenia i numeru telefonu w formularzu przystąpienia do Klubu Solar oraz dokonanie zakupów produktów w pełnej cenie o określonej wartości w roku kalendarzowym, poprzedzającym datę urodzin:
            • od 3000 do 6999 punktów - bon 100 zł
            • od 7000 do 9999 punktów - bon 200 zł
            • od 10000 do 19999 punktów - bon 250 zł
            • co najmniej 20000 punktów - bon 500 zł
            • Bon urodzinowy jest przyznawany w dniu urodzin Klienta i jest ważny  31 dni kalendarzowych.
          • otrzymywania newslettera.
          •  bezpłatnych, wybranych usług krawieckich w tym:
            • bezpłatnego skrócenia/wydłużenia sukienki zakupionej w cenie regularnej od 499 zł;
            • bezpłatnego skrócenia/wydłużenia spódnicy zakupionej w cenie regularnej od 399 zł;
            • bezpłatnego skrócenia spodni zakupionych w cenie regularnej od 399 zł.
      5. Uczestniczka/Uczestnik Klubu może gromadzić punkty, które są rejestrowane na koncie Klubu Solar. Punkty pozyskiwane są za zakup produktów w Pełnej cenie. W Sklepach stacjonarnych i  w Sklepie Internetowym, z wyłączeniem Sklepów Outlet. Zebrane punkty będą uprawniały do otrzymania bonu rabatowego określonego  w §1 pkt 4.
      6. W przypadku nieposiadania przy sobie Karty Klubu Solar gromadzenie punktów może nastąpić po potwierdzeniu danych osobowych Uczestniczki/Uczestnika Klubu Solar (minimum 3 dane klientki/klienta – imię, nazwisko, data urodzenia i/lub dane teleadresowe).
      7. Za każdy wydany 1 złoty Uczestnik otrzyma 1 punkt. Punkty nie są wymieniane na środki pieniężne. Punkty ważne są przez 6 miesięcy od dnia ich otrzymania, po czym ulegają anulowaniu bez możliwości ich przywrócenia.
      8. Punkty za zakupy w Sklepie Internetowym zostaną aktywowane do 25 Dni  kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówienia do Klientki/Klienta. Za produkty zwracane w ramach odstąpienia od umowy w Sklepie Internetowym punkty nie są naliczane.
      9. Do gromadzonych punktów nie wliczają się:
          • zakupy opłacone środkami ze zwrotów produktów zakupionych w Pełnych cenach;
          • zakup Karty Podarunkowej – Uczestniczka/Uczestnik Klubu Solar otrzymuje punkty na Kartę Klubu Solar  w momencie realizacji Karty Podarunkowej.
      10. Warunkiem uzyskania Bonu rabatowego o wartości 100 złotych jest zgromadzenie co najmniej 1000 punktów przy jednym zakupie (1 paragon) lub 1500 punktów w kilku kolejnych zakupach dokonanych w czasie 6 miesięcy, poczynając od dnia pierwszego zakupu (na różnych paragonach).
      11. Otrzymanie Bonu rabatowego 100zł (za zakupy określone w punkcie 10) powoduje wyzerowanie na Karcie Klubu Solar punktów, za które Bon rabatowy został przyznany.
      12. Bon rabatowy ważny jest przez 6 miesięcy od dnia jego otrzymania i może zostać zrealizowany od kolejnych zakupów w Sklepach stacjonarnych oraz E-Sklepie. Nie ma możliwości zrealizowania bonu rabatowego w Sklepach Outlet.
      13. Okazanie w sklepie Karty Klubu Solar jest niezbędne podczas realizacji zgromadzonych Bonów rabatowych lub środków ze zwrotu.
      14. Za zrealizowany Bon rabatowy Uczestniczka/Uczestnik nie otrzymuje punktów na Kartę Klubu Solar.
      15. Możliwe jest wykorzystanie podczas jednych zakupów więcej, niż jednego Bonu rabatowego.
      16. Bon rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne. Z wartości Bonu rabatowego nie wydaje się reszty.
      17. Realizacja Bonu rabatowego następuje w trakcie zakupu wybranych przez Klientkę/Klienta produktów poprzez udzielenie przez Solar rabatu na te produkty w wysokości równej wartości Bonu rabatowego, lecz nie większej niż wartość dokonanych zakupów pomniejszona o 1 zł. W przypadku zakupu więcej, niż jednej sztuki w ramach jednego paragonu, udzielony łączny rabat dzielony jest proporcjonalnie na każdą zakupioną sztukę.
      18. Środki ze zwrotu produktów zakupionych w Sklepach stacjonarnych, dokonanych na podstawie niniejszego Regulaminu, mogą zostać przelane na Kartę Klubu Solar.  W przypadku zwrotu produktu przy zakupie, którego wykorzystano Bon rabatowy środki zostaną zwrócone proporcjonalnie jak przy realizowanym zakupie. Środki ze zwrotów  są ważne bezterminowo, a przywrócony Bon rabatowy pozostaje ważny przez okres 6 miesięcy od dnia jego przywrócenia.
      19. W przypadku reklamacji rzeczy zakupionej z wykorzystaniem Bonu rabatowego i uznanej jako zwrot gotówki, Uczestniczka/Uczestnik Klubu Solar otrzyma zwrot określonej wartości Bonu rabatowego na Kartę Klubu Solar, wykorzystanej do tego zakupu. Przywrócony Bon rabatowy pozostaje ważny przez okres  6 miesięcy od momentu zwrotu.
      20. Bon rabatowy  może chwilowo nie podlegać realizacji w przypadku braku połączenia z systemem informatycznym firmy Solar.
      21. Każda Uczestniczka/każdy Uczestnik może posiadać tylko jedno konto w Klubie Solar. Punkty i prawa związane z Klubem przypisane są do jednej Uczestniczki/jednego Uczestnika i nie mogą być przekazywane pomiędzy kontami należącymi do różnych Uczestniczek/Uczestników.
      22. Jedno konto Klientki/Klienta w Sklepie Internetowym może być powiązane tylko z jedną Kartą Klubu Solar. Połączenie konta Klientki/Klienta w Sklepie Internetowym z Kartą Klubu Solar następuje na podstawie wspólnego adresu e-mail.
      23. Uczestniczka/Uczestnik Klubu ma możliwość sprawdzenia historii swoich transakcji i aktualnego stanu swojej Karty Klubu Solar w Sklepach stacjonarnych i Outletach, za pośrednictwem kontaktu z Działem Relacji z Klientem firmy Solar.
      24. W przypadku utraty  lub uszkodzenia Karty Klubu Solar Uczestniczka/Uczestnik proszony jest  o powiadomienie o zdarzeniu pracownicę/pracownika Sklepu stacjonarnego Solar lub Działu Relacji z Klientką/Klientem Solar. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku utraty Karty Klubu Solar przez Uczestniczkę/Uczestnika, w tym za użycie tej Karty przez osoby nieuprawnione.
      25. Warunkiem zakończenia uczestnictwa w Klubie Solar jest pisemne powiadomienie Organizatora o tym fakcie, poprzez wypełnienie i odesłanie do Organizatora formularza odstąpienia od Klubu Solar, dostępnego w Sklepach stacjonarnych.
      26. Rezygnacja z udostępniania danych osobowych przez Uczestniczkę/Uczestnika w celu ich przetwarzania na potrzeby uczestnictwa w Klubie Solar jest równoważna z rezygnacją z uczestnictwa w Klubie Solar.
      27. Rezygnacja Uczestniczki/Uczestnika z Kluby Solar powoduje anulowanie i utratę niewykorzystanych punktów oraz przeniesienie środków ze zwrotów zapisanych na karcie Klubu Solar na kartę podarunkową Przekazanie karty podarunkowej Klientce/Klientowi możliwe jest:
        • za pośrednictwem wskazanego przez Uczestniczkę/Uczestnika sklepu stacjonarnego z bieżącą kolekcją;
        • listownie na adres wskazany przez Uczestniczkę/Uczestnika Klubu Solar.
      28. Zakończenie uczestnictwa w Klubie Solar nastąpi najpóźniej w ciągu 7 Dni roboczych od doręczenia rezygnacji Organizatorowi. Uczestniczka/Uczestnik zostanie powiadomiony o tym fakcie drogą mailową, na podany w formularzu przystąpienia do Klubu Solar adres e-mail.